Intrebari frecvente

Produsele au garantie?
Toate produsele comercializate prin zimer.ro beneficiaza de o garantie legala de 24 de luni pentru lipsa de conformitate a produsului.

Nu am gasit in colet certificatul de garantie. Unde il pot gasi?
Pastrati factura primita de la curier. Aceasta are rolul de a demonstra cand si cum ati achitionat produsul.Certificatul nu se trimite in colet.

Cum pot anula o comanda?
Pentru anularea unei comenzi ce nu a fost confirmata trebuie doar sa asteptati ca operatorul ZIMER sa te contacteze telefonic pentru confirmare.Atunci poti cere anularea acesteia.

Nu stiu sa montez produsul
In cazul in care produsul ce vine in colet demomntat nu a fost asamblat corect sau compozitia de alimentare nu a fost corect preparata sunt sanse mari ca la prima utilizare sa degradati produsul. Inainte de utilizare asigurati-va ca ati contactat operatorul ZIMER pentru a va face instructajul de motaj&folosire produs.

Produsele sunt originale?
ZIMER comercializeaza o gama larga de produse. Fiecare produs contine in pagina sa de prezentare numele producatorului (Samsung, LG, Fossil, Apple, Bosch etc). Toate produsele prezente va sunt livrate insotite de certificatul de autenticitate. Nu comercializam produse a caror provenienta este precara sau lasa loc de indoieli.

Sunteti importatori?
Importam doar o mica parte din produse. Restul produselor sunt furnizate de unii dintre cei mai mari importatori din europa de Est si Centrala.

Unde merg cu produsul la garantie?

In functie de producator va puteti adresa unei reprezentante(exemplu Samsung) sau ne puteti trimite produsul pe cheltuiala noastra pentru a putea fi reparat sau dupa caz inlocuit.

Poti veni sa vad produsul la voi?
Suntem un magazin online. Produsele sunt livrate direct din depozitele furnizorilor. Va primim cu placere ori de cate ori doriti sa stam de vorba la o cafea si sa povestim despre ce doriti d-voastra sa cumparati sau sa va oferim o solutie viabila la nevoile d-voastra.

Am cumparat produsul de la alt magazin. Pot schimba cu un produs de la voi?
Nu. Acest lucru nu este permis. Magazinul de la care ati achizitionat produsul in cauza este obligat sa va primeasca cererea de retur.

Pot cumpara in rate direct de la ZIMER?
Colaboram cu bancile pentru a facilita plata in rate. Pentru a putea cumpara in rate de pe zimer.ro trebuie sa aveti un card de credit eliberat de una din bancile enumerate in pagina Plata in rate.

Ce mi se poate intampla daca refuz un colet?
Depunem toate eforturile pentru a va oferi un serviciu de post-vanzare cat mai bun. In cazul in care refuzati coletul de la curier, intrati in baza noastra de date precum si a furnizorilor cu titlul de "Client rau-platnic" urmand ca mai apoi sa fiti peluat cu acelasi titlu de toate magazinele online care colaboreaza cu furnizorii nostri.